تبلیغات
خدمات الکترونیک بانکها - 10 محصول و خدمت نوین و کم نظیر بانک ملی ایران
 

 

بانکها و خدمات الکترونیکی

 

معرفی و آموزش روشها و خدمات نوین بانکی، اخبار و مطالب آموزشی

صفحه اصلی
آرشیو مطالب
 
 

 

عضویت در سامانه بام       داناود همراه بام      دانلود راهنمای عضویت

 10 محصول و خدمت نوین و کم نظیر بانک ملی ایران

10 محصول و خدمت نوین و کم نظیر بانک ملی ایران در جشنواره "ملی شو" رونمایی شد

1. حساب ملی سکه، حسابی با موجودی سکه بهار آزادی به جای وجه نقد است که به عنوان یک پروژه‌ ملی برای اولین بار در کشور رونمایی شد. دارندگان حساب و کارت سکه به راحتی می توانند از کیوسک‌های بانک، سکه دریافت و یا برای سایرین سکه کارت به کارت کنند.

2. توریست کارت بانک ملی ایران از دیگر محصولات نوین رونمایی برای توسعه صنعت توریست و حمایت از گردشگری است. این سامانه قابلیت ارائه تمامی خدمات مورد نیاز توریست اعم از کنترل ویزا، دریافت ارز، ارائه سیم‌کارت و تحویل توریست کارت را در کیوسک‌های بانک ملی ایران از طریق استفاده در پایانه‌های فروش، خودپردازها و خریدهای اینترنتی را دارد.

3. دستگاه VTM خدمت دیگر بانک ملی ایران برای ارایه خدمات شعبه در تمام ساعات شبانه‌روزی به مشتریان است. به وسیله این شعبه تمام الکترونیک، امکان افتتاح حساب، انجام انواع تراکنش‌های مالی، دریافت ملی کارت، وصول چک، دریافت کارت هدیه و ارتباط تصویری با کارشناسان خبره بانک در هر ساعت شبانه‌روز فراهم می شود.

4. CRS دستگاه خودپرداز و خوددریافتی است که امکانات جدیدی را در حوزه بانکداری الکترونیک به مشتریان ارایه می دهد.

5. رمز یکبار مصرف ملی کارت نیز امکانی است که با نصب اپلیکیشن «ملی @» برای بی‌نیازی از حفظ محرمانگی رمز کارت و ‌افزایش ضریب امنیت کارت‌های بانکی فراهم می شود. با این خدمت می توان علاوه بر سایر خدمات بانکی، در هر لحظه رمز جدید برای کارت دریافت کرد.

6. ملی فاند نیز تجربه ای جدید برای تامین مالی جمعی با اعتبار بزرگترین بانک کشور است که امکان انتخاب محل مصرف منابع مشتری در امور مربوط به حمایت از خیریه ها و یا طرح‌ها و پروژه‌های نیازمند سرمایه را می دهد.

7. ملی بازار یا زنجیره تامین مالی با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دیگر دستاورد رونمایی شده امروز در «ملی شو» است که رابطه‌ای برد – برد را بین تولید کننده و مصرف کننده در بستر امن بانک ملی ایران فراهم می کند. از جمله ویژگی های این محصول هم می توان به شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی، کاهش جذابیت کالای قاچاق، توسعه بازار و اطمینان خاطر از برگشت وجوه در موعد مقرر و ارائه تسهیلات با نرخ‌های جذاب به مصرف کنندگان تولیدات داخلی اشاره کرد.

8. ارائه خدمات بانکی به جذاب ترین شیوه به کودکان و نوجوانان هم دیگر اولویت مورد توجه بانک ملی ایران بوده که به همین منظور بستری امن برای ارائه نوآورانه ترین خدمات با به روزترین تجهیزات را در باجه جوانه ها به مشتریان آتی فراهم کرده است.
 

9. همچنین  شعبه سیار  به عنوان یکی از تازه ترین خدمات بانکی دنیا که در تعامل تنگاتنگ با بانکداری دیجیتال است، برای ارائه خدمات بانکی در هر نقطه به انتخاب مشتری امروز رونمایی شد.

10. بانک آفیسر دیگر محصول رونمایی شده در «ملی شو» است که به عنوان پیشرفته ترین نحوه خدمت رسانی به مشتریان بر بستر پیام رسان «بله» شناخته می شود.



 کد: 71     چهارشنبه 18 بهمن 1396        طبقه بندی: بانکداری الکترونیک،

آخرین  مطالب

«بام» بر سکوی نخست جشنواره وب و موبایل

10 محصول و خدمت نوین و کم نظیر بانک ملی ایران

با نسخه جدید پیام رسان بله شگفت زده خواهید شد!

معرفی سامانه بام بانک ملی ایران

سامانه بام شرکتی (بانکداری اینترنتی برای اشخاص حقوقی و شرکت ها)

نوین ترین خدمات بانک ملی ایران در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

روش های مسدود کردن عابر بانک در صورت مفقودی یا سرقت

روش پیگیری تراکنش های ناموفق پایانه فروش

خداحافظی تدریجی با کاغذ و آغاز تحویلداری تحت وب در بانک ملی ایران

مرکز نوآوری بانک ملّی ایران، گام تازه ای برای حمایت از استارت آپ ها

شروع فاز دوم جشنواره سامانه بام با عنوان "ماشین با بام"

مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات توسط سامانه بام

پشتیبانی 24 ساعته سامانه بام (02183384)

اطلاعیه مهم بانک ملّی ایران در خصوص اختلال در تعداد محدودی از "ملی کارت ها"

درباره اپلیکیشن های همراه بانک، همراه بام و بله بیشتر بدانید

لیست کامل مطالب گذشته

لینک دوستان

خرید اینترنتی

«این بانک، ملی است»

امیررضا

آلبوم عروس و داماد

وب سایت رسمی گروه گنجا

سرویس وبلاگ رایگان بندربلاگ

آپلود سنتر میهن بلاگ

پایگاه تفریحی جوان پاتوق

بهترین سایت تفریحی

لیست کامل پیوندها
ارسال پیوند و تبادل لینک

لینک های مفید

آدرس تلگرامی ما

دانلود همراه بام ملی